Saturday, September 26, 2009

Kecurian!!

Balik dari rumah Mak Cik Zainon tu, aku tgok bilik parents aku n bilik aku bersepah gile!
Bilik parents:
Peti besi yg ade kat atas laci ni, lesap



Bilik aku:
Duit kertas dlm tabung adik aku je hilang, aku tak de pape yg hilang.. Alhamdulillah
Messy isn't it!!
Mule2 kitorg ingat peti besi & cheque bpk aku yg hilang, rupe2nye peti besi je.. Cheque tu ditemui semula dlm timbunan kain mase mak aku tgh kemas2. Duit dlm peti besi tu ade r dlm RM300-RM400, (utk duit raye & duit belanja sekolah), enset adik aku, & buku bank BSN Aliah & Amin. Pencuri tu ingat kitorang ni kaye sgt ke ha!! Ingat dlm peti tu ade beribu agaknye. hahaha.
How they did??
Palang besi tu pun diorang kebas!!

Kitorang bersyukur sgt sbb kitorang tak de pape. Nasib baik diorang masuk time kitorang tak de kat umah. Buatnye diorang masok bilik aku time kitorang ade kat umah.. Tak tau r ape diorang nak buat. Dah la aku kalau tido, tido mati!
Dgn adenye peristiwa ni, family aku x sbr2 nak pindah kat KKB!!

6 comments:

Sarah N said...

dugaan masa raya .
sabar ea ;)

アイシャー said...

insya-Allah..
tp aku bengang dgn pencuri tu!!
grrrrrrrrrrr
:(

h!d[@]yah said...

hehe..
x sabo nk tgglkn kiTorg eh..
x pew...
hehe
takziah tok kO..

アイシャー said...

sampai ati ko dayah..
aku bknnye nk tinggalkan korg, aku nk tinggalkan umah tu je..
seminggu sekali balik r kot..

lg pun, rumah yg aku dok skrg ni byk anai2..
:DD

korg pon bley r dtg sane..

neesaABDkarim said...

bai !
ttbe aku terpikir,
ade tak pencuri yang akan kemas balik after dy dah dpt ape yg dy nak ?
so,
takde lah orang perasaan yang kecurian dah berlaku !
betul tak ?
haha :D

アイシャー said...

a'ah ye!!
kalo diorg kemas, xde r tuan rumah nk manyumpah diorg! penat je aku kemas!