Friday, April 22, 2011

aktiviti harian selepas spm bermula lagi

Goodbye Kolej Matrikulasi Melaka...

Kat rumah buat ape je??


  • online

  • tengok/tonton tv

  • makan

  • tido

  • tolong mak kat dapur; selalunya basuh pinggan yg melambak.. bile nak belajar masaknye??

  • kemas rumah.. *kemas ke?? kemasla jugak, walaupun sekejap

  • sapu sampah.. *bersih ke??

  • basuh baju. selalunye time aku mengemas mak aku dah basuh dulu..

  • Amin suruh aku ajar dia math & add math, tp aku tak ajar2 lagi.. hehehe

  • oh. ya! aku nak renew lesen L & nak amek lesen P (belajar semula pandu kereta)

Mungkin aku akan menghadirkan diri ke Kelas Bahasa Inggeris..

6 comments:

Faz Fazrin said...

tido paling byk

アイシャー said...

tak, online paling banyak. hehheheh :D
tak tido pon tak pe

N_A said...

itu jea ke xtvt'y?? lain2.. jln2 ke hape.. xde?? huhuhu

アイシャー said...

ade, tp bkn hari2..

cahayaATIQAH said...

bila nak blaja masak?? hehe

アイシャー said...

ye atiqah, ye..
kenape?? x caye?? :P
pompuan kan.. :)