Tuesday, June 30, 2009

Kem Jati Diri Remaja (6th day)

Ari ni pon aku ske. Antara aktiviti:


  • Poco2
  • Flying Fox
  • Dak2 sayang g solat Jumaat
  • Dak2 kasih smbhyg kat kem berimamkan Kak Sal, bermuazinkan aku. hehehe
  • Telefon rosak (lebih kurang):
  • "Kakakku kata kuku kakiku panjang lalu kugigit dan kukunyah-kunyah kuku kakiku sehingga lumat"
  • Last2, lumat2 jd lemat2
  • Sambung cite gune 7 prkataan (konsert Bunkface)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • makan malam
  • Sblm Maghrib-Aida nk terjun bukit
  • Abg2 n akak2 fasi pulangkan barang yg diamanahkan kpd diorang
  • Aku amek balik dompet aku, tp aku dapati dompet aku macam diselongkar. Memang pon... IC aku disusun terbalik
  • supper
  • Later, kitorang dpti sume akak2 n abg2 fasi tukar baju.

No comments: