Monday, May 10, 2010

confirmed!!

Politeknik Premier Ungku Omar, Ipoh. I'm coming!!
Daftar: 22 Jun 2010.
Bye2 budak2 ipta.. Korang lambat lagi..
Ramai yg suruh aku masuk UiTM drpd Politeknik *berdasarkan pertanyaan aku kpd saudara mara yg hadir dlm satu majlis perkahwinan di Cheras*. Tapi aku rase aku naaaaak sgt ke politeknik. do you know why??


  1. Politeknik tersebut merupakan antara yg sudah lama diwujudkan dan the best kot. Jadi, mereka mempunyai lebih byk pengalaman, pengetahuan dan mempunyai lebih ramai pelajar disebabkan bidang yg ditawarkan di situ lebih banyak berbanding UiTM di Segamat *meriahla sikit. So, politeknik ni dah stabil la kot. Insya-Allah..
  2. Politeknik itu juga terletak di kawasan yg strategik. Kawasan pekan la lbih kurg.. Aku tgok yg UiTM Segamat tu macam dikelilingi hutaaan je. Da la aku dah memang tinggal kat kawasan hutan. Tak kan belajar pon kat hutan jugak an??
  3. Mempunyai practical yang lebih lama drpd UiTM. 6 bulan kot
  4. Politeknik itu terletak di Ipoh. Ipoh adalah di Perak. Dan Perak adalah tempat kelahiran aku..
  5. Ipoh juga merupakan kawasan bandar. Dengan itu, bolehlah saya meluangkan masa bersiar-siar/berjalan-jalan/membeli-belah di mana-mana shopping complex atau kawasan pelancongan berhampiran
  6. Lokasi politeknik tersebut berhampiran dgn KTM *x la dkt sgt, kene naik takushi(taxi) jugak. kata abah. Oleh itu, ia dpt memudahkan aku untuk pergi dan balik ke KKB. Tempat tinggal aku la tu. So, aku dpt meringankan beban diorg utk hantar & ambik aku.
  7. Ipoh dekat dgn tempat Atin belajar. Matrikulasi Gopeng. Heh heh heh. Ade jugaaak geng aku kat sini. Kat Johor tu, sape yg ade..

2 comments:

h!d[@]yah said...

alahai aceh2!!
papepown GUD LUCK keyh!!~

アイシャー said...

agak skema an ayt aku?? hehe
thanx for the wish
ko pon same. Gud Luck!! ;)